Bestellen

Bestellen

Bezorgen

Bezorgen

Afhalen

Bezorgen

Retourneren

Retouren

Garanties

Garanties

 

 

Bestellen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk tijdens onze openingstijden of op afspraak. Onze contactgegevens vind je hier, ook kun je direct een afspraak inplannen in onze afsprakentool.

Kan ik ook bestellen onder rembours?

Het is via onze website mogelijk om onder rembours te bestellen. Deze verzend- en betaalmethode wordt op dit moment niet veel meer gebruikt door onze klanten in verband met de hoge extra kosten. Indien u om redenen hier toch gebruik van wil maken brengen wij u €19,50 extra in rekening in verband met extra administratieve handelingen.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Betalen kan via iDeal, Sofort Banking, Belfius Net, KBC/CBC, Bancontact/Mister Cash, PayPal, of overschrijving per Bank.

iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank en is in Nederland de meest gebruikte betaalmethode. iDEAL werkt direct samen met 9 grote banken in Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot. De klant betaalt voor de bestelling in de vertrouwde internetbankieren omgeving van zijn of haar bank.

Sofort Banking: Is een populaire betaalmethode in Duitsland maar is binnen heel Europa beschikbaar. Een apart SOFORT account is niet nodig. Als klant kun je in de omgeving van SOFORT de persoonlijke bankgegevens invullen waarna de betaling wordt overgemaakt door je eigen bank.

Bij SOFORT Banking betalingen is het belangrijk om te weten dat je, naast een vast bedrag aan transactiekosten, ook een variabel percentage aan transactiekosten betaalt, voor SOFORT Banking is dit gemiddeld 0,9%.

Belfius Direct Net: Één van Belgisch grootste banken voorziet Belfius klanten van een eigen betaaloplossing. Indien je een rekening hebt bij Belfius kun je op deze manier in je eigen vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. De informatie zoals begunstigde, bedrag en omschrijving worden vooraf opgegeven wat de kans op mislukte transacties elimineert en de status is direct beschikbaar.

Bij Belfius Direct betalingen is het belangrijk om te weten dat je, naast een vast bedrag aan transactiekosten, ook een variabel percentage aan transactiekosten betaalt, voor Belfius Direct is dit gemiddeld 0,9%.

KBC/CBC: Één van Belgisch grootste banken voorziet klanten van een eigen betaaloplossing. Indien je een rekening hebt bij KBC/CBC kun je op deze manier in je eigen vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. De informatie zoals begunstigde, bedrag en omschrijving worden vooraf opgegeven wat de kans op mislukte transacties elimineert en de status is direct beschikbaar.

Bij KBC/CBC betalingen is het belangrijk om te weten dat je, naast een vast bedrag aan transactiekosten, ook een variabel percentage aan transactiekosten betaalt, dit gemiddeld 0,9%.

BanContact/Mister Cash: Dit is verreweg de bekendste online betaalmethode in België en maakt gebruik van een bankkaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. Betalingen via Mister Cash worden direct bevestigd.

Bij Bancontact/Mister Cash betalingen is het belangrijk om te weten dat u, naast een vast bedrag aan transactiekosten, ook een variabel percentage aan transactiekosten betaalt, voor Bancontact/Mister Cash is dit gemiddeld 1,8%.

PayPal: Dit is wereldwijd een veelgebruikte betaalmethode, waarmee je veilig kunt betalen met je PayPal account en betalingen kunt verrichtten via een bankoverschrijving, creditcard of het PayPal-saldo.

Bij PayPal betalingen is het belangrijk om te weten dat u, naast een vast bedrag aan transactiekosten, ook een variabel percentage aan transactiekosten betaalt, voor PayPal is dit gemiddeld 3,4%.

Overschrijving: Een overboeking is de meest standaard manier van betalen. Iedereen met toegang tot internetbankieren heeft de mogelijkheid om op deze wijze te betalen, via de eigen vertrouwde bankomgeving en kun je als klant een betaling voldoen van je bestelling.

Creditcards: Is vrijwel de bekendste methode om wereldwijd betalingen te kunnen doen, de creditcards Mastercard, Maestro en Visa worden geaccepteerd. Voor het ontvangen van creditcardbetalingen zijn hoge veiligheidseisen noodzakelijk.

Bij creditcard betalingen is het belangrijk om te weten dat u, naast een vast bedrag aan transactiekosten, ook een variabel percentage aan transactiekosten betaalt. Voor creditcards is dit gemiddeld 2,8%.

Rembours: Een betaling onder rembours is via onze website mogelijk, maar deze verzend- en betaalmethode wordt op dit moment niet veel meer gebruikt door onze klanten in verband met de hoge extra kosten. Indien u om redenen hier toch gebruik van wil maken brengen wij u €19,50 extra in rekening in verband met extra administratieve handelingen.

Voor betalingen in onze webshop maken wij gebruik van de Payment Service Provider (PSP) Mollie.

All Payment Icons FAQ

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal, Sofort Banking, Bancontact/Mistercash, Belfius Direct Net, Paypal, KBC/CBC en Creditcards worden direct verwerkt en dezelfde of eerstvolgende werkdag verzonden.

Bestellingen betaald via een bankoverschrijving worden geleverd nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven en een overschrijving is meestal 1-2 werkdagen onderweg. Na bericht van betaling verzenden wij de bestelling dezelfde of eerstvolgende werkdag.

Kan ik ook betalen onder rembours?

Een betaling onder rembours is via onze website mogelijk, maar deze verzend- en betaalmethode wordt op dit moment niet veel meer gebruikt door onze klanten in verband met de hoge extra kosten. Indien u om redenen hier toch gebruik van wil maken brengen wij u €19,50 extra in rekening in verband met extra administratieve handelingen.

Kan ik ook rechtstreeks betalen middels een bankoverschrijving?

Ja, het is ook mogelijk om zelf het orderbedrag over te maken op onze rekening o.v.v. het ordernummer op NL32KNAB0257376801 van Vianolim te Vianen.

Bezorgen

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen €7,95 aan bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland.
Aan verzendingen naar België en Duitsland berekenen wij €9,95 aan bezorgkosten.

Land Levertijd
Verzendkosten
Nederland 24 uur €7,95
België 24-48 uur €9,95
Duitsland 24-48 uur €9,95
Overige   Op aanvraag

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Bestel je op maandag tot en met vrijdag voor 15:00 uur, dan bezorgd Post NL je pakket de volgende dag. De Track & Trace ontvang je op het moment dat je bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum van PostNL.
POST NL bezorgt op maandag t/m zaterdag.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt je bestelling aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is, meestal duurt dit 1-2 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De voorraad staat op de product pagina en is vermeld per maat of uitvoering. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 werkdag krijg je een extra melding in het scherm van je winkelwagen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden, zo kunnen wij de artikelen voor eenieder aantrekkelijk geprijsd houden! Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met PostNL, zij bezorgen je bestelling op het door jou aangegeven afleveradres of bij de buren, waarvoor ook een handtekening vereist is.
PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag, de Track & Trace-code wordt gemaild zodra de verzending op de eerste PostNL locatie wordt aangeleverd.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan probeert PostNL het pakket af te geven bij één van de buren en krijg je hiervan een bericht in de brievenbus. Mochten de buren het pakket net willen aannemen, dan zal het pakket nog een 2e keer worden aangeboden de eerstvolgende bezorgdag. Indien dan ook niemand aanwezig is, wordt het pakket afgeleverd bij een afhaallocatie in de buurt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om op onze website een 1e bezorgafspraak te maken. Je kunt via jouw track- & tracecode zien in welk tijdsblok PostNL gepland heeft om het pakket af te leveren. Via de website van PostNL kun je het gewenste 2e bezorgmoment wel aangeven.

Afhalen

Afhalen

Waar is custombikershop.nl gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Vianen.

Wat zijn de openingstijden?

Onze webwinkel is 24/7 bereikbaar, maar tijdens onze openingstijden kunt je ook bij ons langs komen om te passen en/of het artikel direct mee te nemen.
Indien je atelier werkzaamheden wilt laten verrichten of gewoon een tijd wilt afspreken om te passen kunt je een afspraak te maken via onze afsprakentool of neem direct contact met ons op. Onze contactgegevens vind je hier.

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt dan contant betalen of per PIN, waarbij onze voorkeur uitgaat naar PIN.

Ik twijfel nog tussen twee artikelen, kan ik bij jullie de artikelen ook eerst bekijken?

Ja, dat is mogelijk tijdens onze openingstijden of op afspraak. Voor het maken van een afspraak kun je dit doen via onze afsprakentool of neem contact met ons op. Onze contactgegevens vind je hier.

Retouren

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst bij ons aanmelden om retour te willen sturen, hiervoor dien je het retourformulier in te vullen, waarna je het pakket aan ons retour kunt sturen, binnen nogmaals 14 dagen vanaf aanmelden.
Het artikel dient onbeschadigd en indien mogelijk in de originele en onbeschadigde verpakking teruggestuurd te worden, inclusief de verkregen factuur waarop je vermeld of het pakket geruild of geretourneerd wordt.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Indien je een artikel wilt ruilen stuur je het pakket naar ons terug via PostNL, de verzendkosten zijn voor jouw rekening, de verzendkosten van het nieuwe pakket wat wij naar je opsturen bij een ruiling is éénmalig voor onze rekening.

Wil je de gehele bestelling retourneren? Custombikershop.nl zal de gehele aankoopsom aan je terugstorten, de verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Bij het retourneren van een deel van de bestelling zijn de verzendkosten voor het retour zenden voor je eigen rekening. De aankoopsom van het geretourneerde deel van de bestelling zal aan je worden teruggestort, de verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen aan Custombikershop.nl kenbaar te worden gemaakt via het retourformulier.

Het terugbetalen van betaalde bedragen zal plaatsvinden met dezelfde betaalmethode die gebruikt is om de bestelling te betalen.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht om de bestelling binnen 14 dagen bij ons aan te melden om te willen retourneren, je dient hier wel het retourformulier voor in te vullen. De retourzending dient na melding binnen 14 dagen bij ons onbeschadigd geretourneerd te zijn. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 48 uur in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het bedrag zal dan binnen 10 werkdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.
Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt en de factuur mee stuurt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over de bezorging van je bestelling? 
Wij verzoeken je dan om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 1 maand, aan ons kenbaar te maken, dit kan via onze klantenservice.
We reageren zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 3 werkdagen op je klacht en zullen in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je vervolgens het geschil aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Het aanmelden bij het platform van de Europese Commissie is alleen mogelijk als de klacht niet elders in behandeling is.

Garanties

Garanties

Hoe lang is de garantieperiode?

Custombikershop.nl houd de garantie periodes aan van de fabrikanten.


Retouradres:

Vianolim (custombikershop.nl)
De Limiet 3 E
4131NR Vianen
Nederland